قدردانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهانگردی از رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دامغان

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهانگردی کشور از رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا، فریبا عباسی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ایران‌گردی و جهانگردی کشور با صدور لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های مجتبی اکبرپور، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان در راستای حمایت از توسعه گردشگری قدردانی کرد.

این لوح در دیدار نایب‌رئیس هتل جهانگردی دامغان با رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان که به مناسبت هفته گردشگری، روز شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان انجام شد توسط نایب‌رئیس هتل جهانگردی دامغان به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت به اکبرپور، اهدا شد.

در متن این لوح آمده است:

دنیا یک کتاب است و کسانی که سفر نمی‌کنند فقط یک صفحه می‌خوانند.

جناب آقای مهندس مجتبی اکبرپور، ریاست محترم اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان، گردشگری یکی از صنایع پردرآمد و مؤثر در توسعه کشورهاست، همچنین رهیافت و پیشرانی ارزشمند برای توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی و تحقق توسعه پایدار است که روزبه‌روز بر اهمیت آن افزوده می‌شود.

این صنعت پاک باعث سرزندگی اقتصادی و اجتماعی در کشور می‌شود. گردشگری راهی ست برای برقرار صلح، آرامش، ثبات و تبادل فرهنگی.

بدین‌وسیله بر خود وظیفه می‌دانم روز ششم مهرماه مصادف با روز جهانی گردشگری را صمیمانه خدمت شما تبریک و شادباش عرض نمایم و از خداوند متعال توفیقات روزافزونتان را خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071000824
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha